Resultat!

Och innan jag berättar, ni e på topp just nu alla läsare och kommentera ännu mer så blir vi glada ;)

Tävling Div. I omg. 2 Falköpíng

Förklass LB: Klockren runda! verkligen!
Dubbelnolla o in på en andra plats! slutade som 4:e placerad, jätte nöjd :') fina ponny!<3
I lagklassen gick det inte lika bra...han övertaggade sig själv ngt fruktansvärt mycket, o jag kände det o försökte verkligen få honom lugn o avslappnad, men jag känner ju honom inte helt heller...Men det blev ungefär sken mot varje hinder....x) Så ett stopp "/ o nån bom föll oså....Men han skenar verkligen mot o lyssnar ej tillbaka, så nu blir det att träna hemma så mkt jag kan!Så löser det sig till nästa tävling :D
Kan ju inte ALLTID gå bra.... :)
O Lilla Annie Och sune nolla lagklassen o knep en 2:a plats! Grattis dom !! :D<3



//Emmaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0