jajaja...

Såg att Emma är så duktig att hon gör ett ridschema, inte riktigt min grej då jag gillar att rida efter hur jag känner (a) Men jag vill ju inte vara sämre!;D

Schema:

Onsdag:
Carolyn: Galoppera lös i ridhuset pga av regn! Pissblöt så sadla var inte att tänka på!
Dream Boy: Vila( tävlat hårt nu så han vilar i 5 dagar)
Tricky Dicky: Hoppa små hinder och linjer. Träna lydighet.
Khairo: Skritta då han varit halt.
Conny: lösgalopp.

Torsdag:
Carolyn: Hoppa. Träna kombination och lite längre bana.
Dream Boy: Vila eller rida ut.
Tricky Dicky: Rida markarbete i PD. Få honom mjuk och på tygeln.
Khairo: Skritta.
Conny:Mamma rider.

Fredag:
Carolyn: Markarbete i PD/ ridhus. Böja ställa och få henne på tygeln. Träna längd på galoppsprång.
Dream Boy: Rida ut.
Tricky Dicky: Rida ut eller PD. Markarbete.
Khairo: Skritta/trava
Conny: Mamma eller jag rider. Galopp fattningar och avsaktningar(unghäst)

Lördag:
Åka med Elin på tävling med Jarad.
Carolyn: Vila
Dream Boy: Rida ut.
Tricky Dicky: Lösgörande och sluta/öppna. Få honom mjuk.
Khairo: Skritta/trava
Conny: Mamma eller jag rider. Samma arbete som innan.

Söndag:
carolyn: Markarbete/ uteritt.
Dream Boy: Rida ut.
Tricky Dicky: Hoppa. Lite högre och mer linjer. Kombination.
Khairo: Skritta/trava.
Conny: avsaktningar. Ställa.

Kramis
Erika<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0