Hästar som har betytt ngt för mej..

Några ponnysar som alltid kommer finnas i mtt hjärtaa..

Axxas Aniara





Min medryttar B-Ponny 2006. Hon lärde mig massor o tävlade henne lite oxå! Alltid snabbast, ja det gick fort som tusan! sugen på film? ;)


Courier Boy





--> haha sadeln va lite stor för mej xD

Detta var min första egna ponny<3
Otroligt personlig ponny som man måste vinna förtroendet för.
Blivit illa behandlad på Irland troligen..
Men vinner man hans hjärta ärr han heelt underbar!


Alice





--> vann maskeradhoppning ;)



Min andra egna ponny<3
Denna ponnyn har lärt mig det mesta. Hon är en liten levandes guldklimp!
Sockersöt, med mycker peersonlighet!!
Liten C-ponny. 19 år iår (:
Men hon tävlar fortfarande för fullt med tjejen vi såde henne till. För någon månad sen vann dom en LC!! :D

ET O´Connor







Underbar ponny. Älskar honom av hela mitt hjärta!
Tog mej från LC+5 till nationell LA! Lärt mig massor!
Föralltin min älskling<33

Och nu ...




Har jag världens finaste Cooper!
Vi kommer komma långt, tillssammans.


kram emmaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0