önskeinlägg :)

Såg att en blogg läsare ville att jag o erika skulle om vart vi har våra ponnisar o hur våra rutiner ser ut :)
Jag har Conny i målsryd hos Therese Olsson , hon har ridit OS i fälttävlan :) även tränat terräng o lite dressyr för henne, skit duktig värkligen! Men iaf, stallets gång under en dag ser ut såhär:
Morgon fodring kl 8 och utsläpp direkt efter när alla ätit upp.
Lunchen får dom mellan 12-1.
Eftermiddags höet ges när dom kommer in, ca 4. (får gå ute längre om det är fint väder)
Kvällsmaten får dom ca 8. Är jag på träning tillexempel så ger ju jag o mamma när vi kommer tbx vid halv 9, 9 :)
Så fort jag slutat skolan åker jag till stallet med mamma och mendans jag gör iordning conny så mockar mamma o fixar höet. Så kan hon oftastva med när jag rider om jag behöver hjälp oså :) Om jag åker ut direkt med bussen efter skolan så gör jag allt själv :)
Framtidsplanen är att flytta till gård så jag kan ha 2 hästar.
Så här är det i vårt stall och just nu är det totalt 7 hästar i  stalllet, får se om det kommer fler, Lighten kanske kommer hem igen :)

Skulle en frågestund här på bloggen vara intressant?


Love, Em.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh det låter ju jättebra! Men har du tjejer i din egen ålder att rida med, finns det nån som är typ lika gammal som du? Tittade på ett stall igår och det var bara vuxna där... Kändes inte så kul..

2011-03-16 @ 11:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0