Stall svar

Hanna om Schabrak special:
Håller med, exklusiveluvorna e inge roliga alls! XD
Får man önska inlägg? Kan ni inte skriva om era stall, har ni eget eller så och vilka rutiner har ni... Letar stallplats till min foderponny nu å tycker de e ganska intressant. Om ni inte har eget hur mkt får ni hjälpa till och så och hur många hästar e det mm?

Tack för förslaget!

Så här kommer lite om mitt(erika)stall:

Jag har ett eget stall och gård i Ubbhult. Det står just nu 7 hästar i stallet men vi har fler ;)
Asså eftersom jag har 4 hästar nu som jag rider varje dag så mockar mamma och pappa, dom släpper även ut occh ibland in hästarna. Men fodring ock sköttsel har jag han om! Vi brukar göra så att hästarna får frukost ca kl.07.40 på vardagar och ca kl.08.00 på helger :D Sen går dom ut vid 10.00 (Tidigare vissa dagar) Får lunch i hagen vid ca kl.13.00-14 .00. Vi tar in dom vid 16.00-17.00 på vintern,på sommaren är dom ute näst intill  hela dagen! Dom får middag när dom kommer in. Kvällsmat får dom vid 22.00 =D Detta var ungefär våra rutiner och tider, hoppas du blev nöjd med svaret och jag ska be Emma skriva om sitt stall och hennes rutiner!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0