Heeej!

Kom hem precis från stallet/ishallen.
Direkt efter skolan så åkte jag till stallet :) Sen hämtade mammi mig så åkte vi till ishallen, lillebror hade träning o jag va tvungen att sitta där o frysa ihjäl o sedan så lukta det ju inte liiiite svett heller, fyyyyy!!!
Men nu är jag hemma iaf :D Red barbacka idag på Conny o lösgjorde han lite efter igår :) Då jag hoppatränade för anna emanuelsson :) I början gick det inte så bra, men sedan gick det as bra! han hoppa allt o lyssna :) Vi hade 4 koppelräck som va as kort emellan det va 1 kort galoppsprång mellan varje räck, o anna sa det att det är en jätte bra övning men att det kommer va luite läskiggt för att det kommer kännas som man får nästa hinder rakt i ansiktet ;) Men gick bra! Tänkte kankse om jag hinner idag foxa ett till inlägg om något kul :) kolm gärna med förslag! :)
NE nu ska jag upp o hjälpa mamma med alla priser som är till söndag! (Min mamma ska ha en lokal hoppning i borås)

Ha det bra alla läsare så hörs vi senare!

Kram emma

 Bils från La i nääs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0