Heeej!

Jag har praoat hos Anna Emanuelsson Hela veckan så jag har inte kunnat blogga! och idag har jag varit o provat ponnys :) ska även åka iväg i morn o prova en =D Ska bli jätte kul.
Men iaf, det har varit jäätte kul hos anna! Ska dit nästa vecka oxå :P Jag har ridit 2 hästar om dagen, men i frdags så red jag 4 ggr, 3 hästar hos anna o conny när jag kom hem :) Connysen har blivit helt jätte pigg! haha, så när jag red i paddocken idag så va det en bom på marken så jag gjorde lite galopp ombyten, o han drog soom fan mot bommen xd charmiga prinsen <3 I morgon när jag kommer hem ska jag värkligen försöka fixa en del roliga inlägg, ska snacka med erika plutten oxå :)
Nu ska jag gå o titta på TV o sen soooova!

Kram emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0