Några bilder från Terrängen!

En liten bomb med bilder från terrängen!
Kan berätta om träningen samtidigt då.
Det gick FORT. FÖR fort.......xD
Anna tyckte jätte mycket om Cooper han tvekade inte på ett enda terräng hinder! Men hon sa att om detta hade varit en tävling så hade dommaren kunnat ge mig en varnig för farlig ridning, bara för det gick så fort...;) Galen ponny! Annars är jag väldigt nöjd med att jag överlevde när han stegrade rakt upp en gång, och skenade till o från, lilla dummer e han<3 men han tyckte de va aaas kul!



---> RUMPA!

 

 --> SÖTNOS

 

--> lite galet pigg kanske??


Dessa bilder är från Madde!


O bara så alla vet, så älskar jag min ponny vare sej han är galen eller guda snäll.




//Emma Sahlberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0