Ja,de stämmer faktiskt...

Tack för att du sa din åsikt!....... Du skrev att jag verkar vara en väldigt utåtriktad person, och de är precis va jag är! Jag pratar gärna mkt,om allt o med alla xD älskar att lära känna nya människor o få nya vänner! Så om nån av ER ser mej ute,på tävlin eller var som helst, kom fram! :D :D...... Å så va de en som skrev att jag har ner mina hälar väldigt mkt ibland. Att de är snyggt sometimes o ibland inte, tack för tt du sa de! Men de är en sak som jag har tränat på länge o om ja lägger ut lite bilder från iår så ser ni att de är en STOR skillnad! Har Har haft mkt problem me mina hälar, har trampat ner dom så mkt att ja har tappat stigbygeln ;) men nu har ja tränat MYCKET o har blivit bättre..... Kmr lägga in lite bilder från helgen i då ser ni :D du frågade också fall jag kan skriva lite om va ja kom o mina poäng i GP-ponnyn, även bilder.......... Ja såklart! Har inte jätte mkt bilder men nåra har ja nog allt;) men de kmr när ja e hemma frön björbäck!<3 kram erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0