GP-ponnyn 2009

GP-PONNYN 2009


Jag tävlade GP-ponnyn 2009 med min C-ponny Dream Boy.
De va helt klart en av de roligaste o bästa saker som har hänt mej!

I kvalet kom jag 4:a
I semifinalen kom jag 6:a
I Scandinavium kom jag 10:a

Drömmis är  rädd för saker runt omkring så ni fattar ju va han tyckte om Scandinavium ;)
Men han var duktig,lite pigg o såklart spänd!
Tyvärr rev vi ett hinder, o då får man ju lite avdrag från varje dommare.... O de va de som gjorde att vi kom 10:a........... Många säger: Kom du sist i GP-ponnyn? Jag svarar: Nej, jag kom 10:a av 180 tävlande!
För det var ju 180 från början och jag kom top 10:a, STORT tycker jag!

GP-ponnyn är en ruskigt rolig tävling som de flesta me C-ponny kan vara med i!
Att få chansen att tävla i Scandinavium är helt GRYM!




Kram Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0