from da beginning

mina hästar från början tills nu

Putte, shetlandsponny... han var min allra första ponny, o nu betar han på d evigt gröna ängarna<3saknar dej!

Fia,B-ponny 119 cm... min andra ponny.. Nu går hon hos min bästis Jenni o äter sej tjock!<3

Fonzie,B-ponny 130 cm... min tredje ponny.. Han är nu 32 år o äter sej tjock i en meega stor gräshage!<3

Maja, B-ponny 126 cm... Hade henne i 3 år o tävlade upp t LA, sen tog Evelina över<3 Nu går hon me Putte på d evigt gröna ängarna... saknar dej älskling!

Cappagh Rusty,B-ponny 124 cm... red hnne under ett år medans d som ägde henne lånade Fonzie<3

Cristalls Jarad, B-ponny 130 cm...Har haft Jarad i nästan 4 år nu.. tävlat SM 5 ggr! nu rids han av Elin

Dream Boy, C-ponny 139 cm.. Haft honom i 3 år snart.. tävlat SM 2 ggr.. min finaste underbaraste kille<3

Skånhällas Jackpot,C-ponny 139 cm..  haft honom i 2,5 år.. tävlat upp t Msv B..Nu har Eve honom<3 tekniken<3

Skånhällas Jim..D-ponny,145 cm.. Tävlade upp till msv B+5 me förra ryttaren.. skadade sej alvarligt o blev aldrig bra.. nu går han på d Evigt gröna ängarna.. jag SAKNAR dej!<3

Harnells Tricky Dicky,D-ponny 148 cm.. Tävlad msv A,me mej Msv B.. underbaraste<3 haft honom i ca 6 mån<3

Drishoge Khairo,D-ponny 147 cm.. Tävlad 1.40 me mej LA+5.. Har haft honom i 1,5 månad..<33

Carolyn,storhäst 1.67.. Tävlad LA me mej.. stor kapacitet! ridit henne i ca 4 mån<33 puss

/Erika

Kommentarer
Postat av: Jenni

görsöt bild på dej och fia!! :D <3 haha ;)

2011-06-23 @ 12:44:54
URL: http://teamlabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0