från liten t stor

Hittat massa bilder från min barndom....
haha jag måste faktiskt säga att ja va söt, men vem va inte d lixom?

Kmr ihåg tiderna från dagis o lågstadie...
Allt är så klart, precis som d va förra veckan!
vi hade ett lekrum me kuddor o sånt, va nästan alltid där!
samma när ja bytte från dagis t förskola, hade ett favvo rum me massa kuddor å sånt som alla ville vara i..
men hur kul va d egentligen me nåra kuddar? xD
haha
o ja o mina 3 bästa vänner, vi lekte alltid att vi var möss typ xD hhaaahaha så galet kul
vi bygde hus o skogen(hade en väldigt stor skolgård) o letade mat..
o vi var alltid på äventyr o på flykt från katten x''D

asså snacka om att man va lite halv konstig när man var liten, men d hör väl till, right?;)

märker också hur mktmina vänner har ändrats o vilka man va me när man va liten..
d kompisar ja va me då, är med helt andra nu..
o dom ja inte va me så mkt som liten, är mina bästa vänner nu!
så allt ändras, lååångsamt
både bra o dåligt..

ja anser att allt ont medför alltid nått gott, tkr d stämmer för d mesta...
lr va säger ni?
All "dålig" ändring leder ofta t nya möjligheter o roliga saker...

men ja tror ändring är bra...
ibland behöver man en stor ändring i livet, när allt känns tungt,jobbigt o bara samma
så kmr d en kraftig änding som lixom "bryter" upp...
lr har ja fel tkr ni?



japp, ja bjuder på denna... ca 2002

o nu 2011

ser ni nån skilnad? ;D

/Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0