Förlåt

Sorry för super kass update från min sida igår, men ja har vart i Finspång för mamma har cyklat tjej Vättern!! As grymt tkr ja, 10 min på 4 timmar de e en as Bra tid :D men iaf Jag har bott med mina kompisars mormor o morfar tillsammans med min kompis då ;) o de e typ mitt i skogen i ingenstans så jag har inte haft teckning!!! ;@ men nu sitter ja i bilen på väg hem o de tr 3 timmar liiite dryyygt...-.- men men! Jag ska lyssna på musik hela vägen hem :P och vi ska stanna i Gränna och köpa godis stångar .. MUMS! O ni får räkna med endast kass o tråki mobil bloggning från min sida denna veckan , för ja o cooper drar till en kompis i där i en vecka och så kommer en till kompis från Dalsland :D kommer äga fett i år igen! Men ska blogga när ja kommer hem med lite bilder så det blir lite färgglatt eftersom de blir tråkit från min sida sen.. Men ska säga te Erika att lägga in massa bilder ist! O så får ni en rejäl bildbomb när ja kommer hem ;) Nu ska ja sluta skriva för ja mår verkligen illa av att inte titta på vägen.. Ni får ha de as bra så hör ja av mej ikväll o berättar va ja har gjort idag!! Kram från eran lilla Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0