Cooper e grymmmmm

Tävlade i Askim idag o ni vet ju redan hur de gick :D

LC vann vi ju! :D *happyface*
Han va jätte fin o gaaaalet pigg fast detta va klassen jag hade 'mest' kontroll i xD
Fick en jätte fin mountain horse väst :D och en blombukett xD

LB blev vi 7:e placerade i! :D jag hann lixom inte svänga innanför te 9:an för han va huuuur stark som helst o de gick inte...så va tvungen o rida runt..menmen de blev ju bra iaf :) Här fick jag 2 st moutain horse strumpor! :P
Och i kombinationen i omhopp. där de va 2 galoppsprång i mellan, tog vi ett hahaa! gaaaalen ponny, som sagt..
Filmer kommer! o i LC ser de ut som han kliver över varje hinder typ xD

jag e super nöjd över dagen o bilder kommer när ja fått o de e snart :)

 världens bästa...<3





//emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0