Vovve buus

Kört agility med Ozzy idag, Shit va ja älskar min lilla vovvsi! Han e så duktig o arbetsvillig! Hoppa högt som fan kan han oxå, trots att han e så liten! Han va super duktig. Så vi har haft en bra dag ;-) o nu ligger han på min mage o sover! I morn hoppas ja på toppen väder så ja kan steeeka! Men de finns ett problem här borta! Jag saknar min lilla ponyyy! men Lisa rider han ibland så han har halft sommarlov! Han måste ju va i form tills VARBERGSHOPPET! Shit taggataggataggatagga!! Ska fasen Få riktiga fina o bra rundor! få den dära 'känslan'. O Erika är ju där o då kan hon kaanske hjälpa mej om ja har tur (A) fikus rockar!<3 Hahahaha xD åker hem torsdag vid lunch, sen lite senare åker ja o min mammi te Skåne! Bor hos släkt över nätterna o falsterbooo on the days! Tagga! Kommer bli as Najs. Wish You all Good. // Emma'S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0