om sanningen ska fram

cred till den här tjejen asså
all skit hon får ta, alla som e på henne, alla skvaller bloggar som skriver hejvilt
men hon skiter i d, fortsätter kämpa o låtsas som inget har hänt

själv kan jag inte fatta hur äldre,vuxna o ponnymorsor
kan va på o trycka ner nån som är 11 år? det är ju sjukt
när folk som är flera år äldre hänger ut henne på sin blogg, o skriver taskiga inlägg om hur dålig o omogen hon är
whaaat?
hon är ju för 17 väldigt mogen för sin ålder
stå på dej, personerna i din omgivning är bara avundsjuka

kan störa mej så otroligt på nått sånt här, inte bara i hennes fall utan att d finns många som håller på såhär
när VUXNA människor är på en liten tjej/kille
när såkallade "förebilder" hänger ut folk
d behöver inte skriva namn, man fattar ändå
alla taskiga komentarer som skickas
ja men självklart, hur svårt är d att vara tuff bakom en skärm? inte särskilt svårt
ingen, o då menar ja INGEN av d här personerna som skriver sånt här på sin blogg lr komenterar
kommer ALDRIG våga säga d irl!
o varför skulle dom egentligen?
kommer ni må bättre av d?
att komentera hur dålig lr ful någon är kommer ju inte precis göra så att personen utvecklas?

har ju själv hört va vissa kan säga utanför banan..
o mina kompisar har stått gämte o hört vilken skit som kommer ut om mej, o d värsta är.. oftast är den ALDRIG SANN

istället kan ni väl peppa,uppmuntra o stötta
släng iväg en snäll komentar
visst, d är okej att ge tips o råd på filmer,bilder lr i "verkligheten"
men d är en väldigt stor skilnad på att ge råd o att klaga
skriv, oo va fina ni är! men du kan tänka på att vrida om din hand, bara ett litet tips... inget fel i d!
men att skriva: asså du rider honom/henne så dåligt! o dessutom ä rhan/hon alldeles för dålig, sälj vetja!
lr: OJ va stor du är på din ponny!! Det ser ju hämskt ut!
ååååh va mkt gladare man blir!

tänk efter innan ni skriver nått!
ni sårar, o förstör...

mina tankar, mina åsikter

/Erika

Komentera gärna va ni tycker.. har jag rätt?



Kommentarer
Postat av: *****

Du har mer en rätt!! Jag tycker de samma!!!!!!! :(

2011-07-18 @ 17:19:21
Postat av: Evelina

Håller med, inte okej!!! :O

2011-07-18 @ 17:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0