hagen ridning, underbart

Kom in från stallet för en stund sen.. eller ja ganska längesen xd
red Carro en stund i stora gräshagen, såå härligt o såå varmt! helt sjukt varmt idag! :o
men noo hottie kan stoppa mej från att rida.. haha xD
så jag galopptränade lite o efter halva passet bytte jag o pappa häst så att jag red Conny en stund oxå
haha lite ostyrbar men annars gick det bra med honom oxå...

Red ut med Drömmis i skogen tillsammans med pappa efter d..i klänning-myys
tror att drömmis tyckte d var rätt härligt att komma ut o bara skritta o ta d lugnt i skogen
<3
o min katt, asså han är ju helt underbar..xD
När vi kommer skrittande på gräsgången till skogen så är d ganska högt gräs så jag ser inte att han ligger där..
o plötsligt stannar drömmis till, o jag driver på honom men han vägrar gå, o då tittar ja ner o ser att zorro ligger 10 cm från drömmis.. ojoj
o han flyttar sej inte!
så jag får sitta av o försöker putta bort honom, men han bara ligegr kvar o stirrar på mej.. haha han är för go asså xD
jag böjer mej ner o lyfter upp honom, o han är egentligen sån att han blir sur o hatar när man bär honom
men denna gången bara va han lealös o helt slapp, o när jag släpper ner honom så bara ramlar han ner på sidan o somnar om o slickar pälsen xD
o efter ca 25 minuter när vi kommer tillbaka, va tror ni händer? hela saken upprepar sej igen
hahahah han är bara för söt när han är såhär! ;)

Zorro bloggar ;)
/Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0