gästbloggare nr 2

Hej Jag heter Evelina Sandén och är 14 år, jag har ridit i ca 4 år nu tror jag hehe, föra året red jag Erikas förra B-ponny som hette Maja, henne hoppade jag L.C-L.A med. Nu rider jag en C-ponny, som oxå är Erikas hehe, men a i alla fall, han heter Skånhällas Jackpot och har hoppat MSV B med Erika förra året, han har jag inte tävlat mer en 1 gång, han har varit skadad nu under ette litet tag så han är under igång sättning men sen när han är frisk så är det SM som gäller!! ne skoja haha men ska väl tävla nån L.C-L.B under året nu :D:D men här kommer i alla fall Lite om hur jag lära känna Erika och Emma, vi börjar med Erika..

Erika, lärde jag känna genom min förra bästis Therese heter hon och hon var rätt bra kompis med Erika innan. De började med att jag följde med Therese till hennes hoppträningar som Erikas mamma håller i, efter som hon är hopp tränare, (Veldigt bra dessutom) men i alla fall så efter ett tag så började jag rida maja lite lätt, Efter ett litet tag så började jag rida Maja lite mer.. sen blev de bara mer och mer... osså var det under en gång efter vi hade ridit Maja och en av hennes ponnysar, så frågade hon om vi kunde göra något och de ville jag ju GÄRNA!! hehe! Nu då är vi BÄSTISAR hehe och har varit de i ca 3 år ne men kanske 2- 2 1/2 år elr nåt,

Emma, lärde jag känna igenom Erika efter hon hade sålt ett pandband till Emma, osså efter ett tag så skulle Emma komma till Erika när vi var med varandra och skulle fota Erika när hon red på hennes underbara små ponny pluttar :D:D och nu efter kanske 1 år så är vi rätt bra kompisar hehe :))

Jag har även själv en blogg som jag skriver lite om mig och min ponny och lite om vad ja gör och mina vänner och så,

om ni tycker min blogg värkar intressant så är de bara att gå in och läsa :D:D hihi

www.evelinasanden.blogg.se

XoXo Evelina ♥

jag och min förra B-ponny Maja

Jag och mina nya ponny Skånhällas jackot

-------------------------------------------------------------------------------
Hoppas ni diggar denna tjejen, för d kan ja lova, d gör jag!
min bästa,goa,glada älskade Evelina<3

/Erika

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha snyggaste gästbloggningen!! NOT.. -.- haha<3

2011-07-11 @ 11:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0