Erika-beridaren

ridaridaridaridaridaridaridaridaridarida<----- min dag
haha nä men idag rider ja 5 hästar.. pust*
blev till att rida Linns häst Cotten oxå.. riktigt roligt faktiskt att få prova lite olika hästar :)
drog bara in en snabbis o blogga lite, sen sticker ja ut o rider lite till.. såklart

dagens hästschema
*Harry hoppa-check
*Carro hoppa-check
*Cotten markarbete-check
*Khairo dressyr-
*Drömmis skogen-

som ni ser, tre klara två kvar.. så min kväll är säkrad
efter sista hästen går ja in o packar inför Ale-Jennylund, bara mina saker idag.. hästarna fixar ja imorgon
vi åker tidigt på fredag morgon,tävlar fre-sön.. Eve åker me på fredag o hjälper mej eftersom mamma är gipsad o inte kan göra nått...därimot vet ja inte riktigt hur jag ska göra me lördag-söndag hjälp men ja har en liten plan så d ska nog ordna sej..;)

tar me mej alla tre killarna till Ale-J. som d ser ut i nuläget iaf..
Harry går LB-LA, Khairo går LA-Msv B o Drömmis går LA-Msv A
så allt mellan 1 m till 1.20
härlig men slitsam helg,yepp

vad ska NI göra i helgen?
/Erika


Kommentarer
Postat av: elin wessberg<3

Jag är där hela helgen så säg till om du behöver hjälp för då finns jag där :D <333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0