5 Saker ni kaaanske inte visste om mej...

Som ruriken lyder!

här kommer 5 saker,  enjoy.


* Jag är LIVRÄDD för spindlar, men andra småkryp går bra.

* Ibland är ja blyg, ganska försiktig av mej. Om de e folk som jag inte klickar med. Men är det människor jag trivs med kan ja va mej själv o prata som tusan!

* Jag kommer ihåg ALLA tävlingar jag startat. VARJE klass! Och även hur det gick för andra. Oftast jag som kommer ihåg åt mina kompisar ;)

* Jag har ALDRIG färgat håret.

* Jag älskar att få nya vänner, när folk accepterar mej för den jag är. Älskar det , verkligen. Va me nya människor, o skaffa siig underbara vänner, soom jag alltid ställer upp för till 110% & hoppas folk gör likadant.





//Emma'S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0