Tårna frös fast... i, STÖVLARNA ;o

Hej alla läsare =))<3
Dagen har varit full av roliga och kalla saker!
Först skolan(Faktiskt ganska okej dag!) as kul med alla damp barn som vanligt!;D<3 Sen hem och äta lite,springa ut i stallet rida två hästar( AAAAS KAAALLT!) sedan springa in och äta igen... Sen åkte vi till Kungsbacka och tittade på Peter Markne träningen =) It was fun! Sen hem igen och gå ut med ytterligare två hästar ;D<3 Så nu har mina tår dött flera gånger idag och jag är helt slut... så nu tänker jag sätta mej vid TV:n (i typ  5 min ;P) och dricka te och äta hemmabakat bröd =DD Muummsiii<3

Skriver mer imorgon<33 Här får ni en cool bild på mej som mini ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0