måndag...igen!

ja då vare ju måndag igen!
Igår red jag i manegen tillsammans med Jennifer :)
Vi började o red lite dressyr, sen tog vi fram ett litet hinder o hoppa! :)
Jag säger då det, min ponny har aldrig varit så pigg i en manege innan xD
'vi hoppade inte alls högt, slutade på 85-90 cm ca.
Men vi skojj hoppade ju bara :)
Han var jäättte pigg o drog som en galning mot hindret !
O efteråt sprang han bara på o busa! haha han är så charmig.
Varje gång han är nöjd efter att jag hoppat en bana eller en serie av något slag, så drar han försiktikt ner huvudet (i traven medans jag klappar honom) o skakar på huvudet. Då tycker han att han har varit jätte duktig! :P<3
Idag ska Conny få massage , så han blir inte riden idag. Och inte i morgon heller, för dagen efter så måste dom vila. Tråkigt men så äre ;)

Och en sak till vare.....

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ERIKA!  

Idag blir du 14 år!
Fjortiss ;D
Jag tycker att alla ska skriva grattis till henne, hon är värd allt!
Hoppas du får en super bra dag !
Love u!




love, em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0