Jag(Erika) och mina hästar

Hej! Jag heter Erika och jag är 14 år. Om jag ska beskriva mej själv så är jag nog en glad,sprallig,rolig(enligt mej) och lite annrolunda person ;D Jag har 5 hästar hemma i stallet som är mina, men jag rider bara 4 av dom... Den femte rider min kompis Evelina eftersom jag är förstor för honom nu=( Jag har ridit i hela mitt liv! Mitt hästintresse kommer ifrån min mamma och pappa som båda är banbyggare (B och A banbyggare) och tränare!
Här kommer lite info om mina hästar:

SKÅNHÄLLAS JACKPOT

"Jacky" är en mörkfux på 140 cm, född 2001. Även om han är 10 år i år så har han bara tävlat sen 2009! Han älskar att hoppa och att busa! Jacky är en ganska tuff häst med egna åsikter men han är också väldigt mysig! Jag och Jacky har tillsammans vunnit Msv B men vi har mest hoppat LA <3

DREAM BOY

"Drömmis" är en brun valack på 140 cm, född 1995. Han är världens underbaraste ponny! Han namn säger allt!<3 Drömmis är mysig,snäll,glad ja... ALLT! Jag och Drömmis har tillsammans placeringar upp till Msv A och startat 2 SM<3

CAROLYN

"Carro" är ett brunt sto på 167 cm, född 2000. Carro är snäll,glad,mysig och hon älskar att hoppa! Hon är lite stuttsig på hinder men härlig att rida! Carro har tävlat upp till 120 ( hon har bara tävlat i 1 år) och vårat mål är att börja tävla i år!<3

CRISTALLS JARAD

"Jerry" är en brun valack på 130 cm, född 1998. Han är pigg,glad,snäll, och super söt! Jerry älskar att hoppa och springa FORT!<3 Jag och Jerry har tillsammans placeringar i Msv B och SM! Men eftersom jag är 14 i år så får jag inte tävla honom längre, och jag är för lång!=( Så nu rids han av min kompis Evelina<3

HARNELLS TRICKY DICKY

"Harry" är en mörkbrun valack på 148 cm,född 2002. Han är super mysig,snäll och glad! Harry älskar att hoppa och är väldigt arbetsvillig! Harry har tävlat upp till Msv A med mkt bra resultat! Jag har bara ägt honom i ca 1 månad! Men vi har redan hunnit nolla 2 LA!<3

Det här var alla mina hästar! Här kommer bilder på några av dom: Kram Erika<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0