Jag & min ponny!

Tänkte berätta lite om mig själv då.... (:

Jag heter då som sagt Emma Sahlberg och är 14 år och går i 8:an.
Jag bor i en villa med min mamma, pappa och lillebror :)
Jag har alltid ridit i hela mitt liv, då mamma oxå har ridit mesta delen av hennes liv :)
Så första gången jag satt på en häst var jag pytte liten :P Jag red hemma hos min kompis i jätte många år innan jag började på ridskolan.
Jag började rida på ridskolan år 2005 tror jag, o fick min första ponny år 2007.
Ja, jag vet inte riktigt va jag ska skriva mer ...=)

ET O`Connor:

'Conny' Är en maxad C-ponny connemara valack imp. från Irland :)
Han ääälskar allt som har med godis o mat o göra!
Han har rejeält med pannlugg och massa svans! Hans pannlugg är över 30 cm! Och svansen är jäätte tjock :)
Och han är väärldens sötaste!
Tillsammans har vi placeringar upp till i LA.
och självklart en massavis med placerngar på vägen :)
på Träning har vi hoppat 130 cm på enstaka hinder hur lätt som helst så ponnin har kapacitet så det räcker och blir över :) Han är hur snäll som helst och älskar o rida terräng!
Det va lite om oss, nu får ni följa oss genom Motvind, medvind glädje och sorg!
Ser värkligen fram tills tävlingssesongen börjar igen! :)






Lite bilder på mig o Conny :)


//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0