Zzzzzzznark

Väldigt trött efter lååååång dag!
Kom hem från skolan kl.16.00 efter en lång men väldigt rolig dag med dom bästa (a)
Red Jacky och lite på Jerry innan det var dags att äta och åka till innebandy träning! Haha vi hade as kul där med, Elishna och Erishka (Fjårtiz) spelade tsm i dom Rosa kaninernas lag xD hahaha ja det va flum iaf!<3
Kom hem, tog det lugnt i typ 20 min till kl.21.00 och sedan gick jag ut och red Harry buuus<3 Han gick super!<3
Nu har jag dushat,ätit och fixat håret.... Ska lägga mej och sova om en liten stund, plugga inför provet som vi har imorgon, det får jag göra imorgon ;D

God natt alla bloggis läsare! Sov gott för det tänker jag göra (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0