Super HISS & DISS

Hej här kommer en låång hiss & diss!


Super HISS till Freejumps super snygga och sköna stigbyglar i alla färger!

och super DISS till dessa super fula stigbylar med "tå stopp"!








Super HISS till Whitaker hjälmen som är super snygg och skön!

super DISS till denna super fula hjälm i flera färger! Ush!





Super HISS till Whitaker tränsen som har en super passform och är såklart super snygga!! Jätte bra läder!

Super DISS till detta super fula träns i flera FULA färger!






Stor HISS till prestige snygga och mycket bra stigläder!!

och SUPER DISS! till dessa as fula stigläder i färgglada färger!!! Skulle aldrig ha det på mina hästar!







Här kommer en STOR Hiss & DISS om vita ridbyxor!


Vet inte vilket märke det är men jag tycker att det var VÄLDIGT FULT med tvåfärgad skoning på vita ridbyxor! Inte min smak alls! DISS!!

GPAs nya ridbyxor är snygga och verkar väldigt sköna tycker jag! Men jag tycekr absolut INTE att det är nödvändigt att betala 3.200 för ett par vanliga vita ridbyxor utan speciella ditaljer! ganska HISS

JACSONs vita ridbyxor med ett  litet strass hästmärke är snygga och verkar sköna! Bra pris! HISS

KINGSLANDs vita ridbyxor är VÄLDIGT snygga! MEn dessvärre så är det inte jätte bra kvalitè.... halv HISS

MOUNTIN HORSEs vita ridbyxor är väldigt snygga och har snygga detaljer men tyvärr tycker jag att dom har en väldigt dålig passform för mej! Halv HISS

Dessa vita ridbyxor tycker jag är FULA! Jag gillar inte när det är en helt annan färg på skoningen!! Särskilt inte svart och vitt! DISS


SÅ då var detta LÅÅÅNGA Hiss & Diss inlägg slut! Detta är mina åsikter!

Kommentarer
Postat av: vendela&sanna! ♥

bra blogg :D <3

2011-02-05 @ 22:38:24
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej! Tack! Roligt att höra!=)<3

Tack för att ni läser våran blogg!

Kram Erika

2011-02-05 @ 23:36:59
URL: http://siiimplythebest.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Tack! Roligt att höra!=)<3

Tack för att ni läser våran blogg!

Kram Erika

2011-02-05 @ 23:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0