Mål 2011

Planen är att få sålt honom snart, för er som inte vet det.
Så känner ni någon som vill ha en super snäll jätte gullig läromästare som väldigt gärna hjälper till i hoppningen och är jätte fin i dressyren, säg till så får ni mer information! =)
Men jag ska tävla så snart som möjligt igen, för att komma igång! Är super taggad!
Allt hänger ju på hur länge jag har kvar honom, men kan ju säga att med conny och/eller en ny ponny, så är mina mål ungefär såhär:

*Säker i LB (Ny ponny)
*Vinna/placera sig i LB
*Nolla LA
*Placera sig i LA
*Kvala Msv
*Förhoppningsvis starta Msv

Detta är rätt så rimliga mål med både conny, och/eller Ny ponny som förhoppningsvis kanske kan komma om ett tag hoppas jag så man kan komma igång o lära känna varann! :)








love, Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0