Dagen i Göteborg va greeeat!!!

Hej alla!
Vart i Göteborg idag=)
Först var det frissan,klippte upp håret lite och fixade en vääldigt snygg grej (a)
Sen gick jag och mamma lite i affärer och super shoppade!!
Detta köpte jag(mamma till mej)
*Marinbkå blus med spetts (a)
*Vit tunika i linnetyg, spetts(aa)
*Vit tröja,lite volang och en rosett(aa)
*Svarta höga byxor från Gina(aaa)
*En brun stickad sjal med spetts och volang (aaa)
*En blå/blommis sjal med spetts,volang(aaaaa)

GILLA DAGEN SKARPT!=DD<33

OCH JAG ÄR SKIIIIIIIIIT NERVÖS INFÖR SÖNDAG!!!!!!;oo
Eve ska tävla Drömmis(Min C-ponny) i GP-ponnyn SEMIFINALEN!
Kul, men neervöööst!

Här kommer en bild på dom:


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0