Svar

Vad är dina mål med dina hästar?Mitt mål för nästa år med alla hästarna är: Harry- Komma igång och hoppa lite msv B, tävla internationellt och sedan kanske, till hösten, hoppa msv A om vi har fått flyt och många nollor+placeringar i msv B, som är det största målet! träna upp honom och få honom mjukare och starkare, och starta en dressyr. Khairo: Hoppa fler msv A och få rutin tillsammans på stora hinder, kvala SM och starta både ute och inne... Placera oss i msv B+msv A, starta internationella och även en dressyr.. fortsätta att komma tillsammans i ett team. Carolyn: kvala 1.40(nolla 130 två gånger) få rutin i 1.30, placera oss, hoppa internationellt,träna styrka och spänst.... rida ännu mer på tid och ja, fortsätta på samma grymma spår!
Du är så sjukt duktig, vem tränar du för?Först och främst, TACK! :'D och svar på frågan: Jag tränar för mamma (lena berggren Wenderyd) som är utbildad tränare och har egna träningar här hemma, och pappa(Roger Wenderyd)
Vad är det bästa med ditt liv?Mitt liv är G R Y M T på många sätt... jag har sjukt underbara vänner, grymma toptop hästar, en go familj.. asså jag vet inte.. ALL kärlek och hästarna/vännerna/familjen, asså det är det bästa.. jag har allt jag behöver,allt jag vill ha.. det ända som saknas är en toptop kille, men det kanske kommer? xd
Jag blandar alltid ihop dina hästar och deras smeknamn, har du lust att skriva alla?
Drishoge Khairo- kakan, dampii(haha <3) D-ponny 2001


Carolyn:Carro storhäst 2000

Harnells Tricky Dicky: Harry,Harald,Honungsmule D-ponny 2002

Dream Boy: Drömmis,Dröm,Herr vippmule C-ponny 1995


kram Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0