SO, debatt.. kan de bli roligare??

pluggar SO... debattartikelsom ska skrivas, woop va roligt.. host*
Har bakat pepparkakor med min bror, haha.. snacka om proffs BAGARE!
snygga,TJOCKA, goa pepparkakor(enligt mum and dad)
förövrigt har måndagen den 19 december 2011, vart en allmänt seg,långsam SLAPP dag..
och good, vad jag har blivit slapp asså, haha! när man inte har 4 hästar att rida varje dag så blire lätt att man segar till sej, mowhahahwoa
imorgon går jag i skolan tills 2,  kommer hem 14.30, äter lite och sen---> KUNGSBACKA
julshopping, inte köpt en enda julklapp än, oops
så imorgon, stor big julhandel.. jiihooo..
ska borsta mina gullegrisar imorgon kväll också, mys och pyssel såklart!
xoxo Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0