Se bilden, granska den, BLI som tjejen på den!

rykten.
rykten sprids.. överallt 24/7 365 dagar om året.
Man säger EN sak till en person, säger-"LOVA att du inte säger till nån???!!"
den andra svarar: -JAA jag LOOVAR!!"
jahopp.. nästa rast, så vet halva skolan MER än det man sa till den första personen.. MER än man vet SJÄLV.. Hur gick det till??
Det finns inte många man kan lita på.. inte många alls.
Jag har några vänner, som jag VET håller ALLT dom lovar och man kan säga ALLT till dom, för det stannar där så länge jag vill, några FÅ
Dessa vänner, är GULD värda.. och jag försöker själv att vara en sådan vän, som man kan LITA på och säga allt till! för jag lyssnar ALLTID, bryr mej,förstår.. och VILL finnas där för den som behöver!
Jag har själv upplevt, HUUR många gånger som helst, att man gör såhär.. OOJ oopsi hela skolan vet ALLT, ooj alla kolalr snett, ooopsii igen, råkade säga det till en annan tjej på en annan skola oxå.. OJ
sjukt störande, ush!
Man ska ta tag i sej själv.. TÄNKA efter, hur vill jag att andra ska vara? Vill du kunna lita på dina vänner? ja? då måste ju DOM kunna lita på DEJ, eller?
va inte den där tjejen/killen som alla snackar om bakom din rygg, only för att du är så otänksam och falsk, va inte den där som INGEN kan lita på.. va den BÄSTA vännen.. den ÄRLIGA, som alla vill ha.


va som DENNA tjejen, ett great exemplar på en BRA vän. en GRYM vän. en PERFEKT vän.

xoxo Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0