Problemas

Ja..Asså..vårat internet-@&€*^%#$¥
Jag KAN verkligen inte blogga,internet går upp i ner,kan funka efter en kvart att komma in på bloggen(på ipaden) o sen när man ska ladda upp,nepp no internet! Sjukt störigt, men inget att göra åt,sorry!

Jag har iaf under dessa dagarna vart i GBG-bio,KBA-shopping o på kvällen Borås-bio,GBG -shopping..grymma dagar! Sovit hos eve två dagar i rad också..:)back to bio så såg vi breaking dawn=bra,lite wierd.. New years eve=bästa filmen på LÄNGE! Sjukt värd att se!
Shoppingen har resulterat i MASSOR av FYND! Yammi på min garderob nu va! Haha xd

Idag satte vi igång hästar med..lugn skritt barbacka-MYS på hög nivå!
Eve skritta Jerry(som förövrigt är till salu) jag skrittade Carro och Elin Drömmis..
Hon ska sätta igång Drömmis nu,eftersom de bara är lite mindre än 2 månader till GP-ponny semifinalen i Billdal, yeahyeah!

Hörs senare! Om det går..
Kram Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0