No time, sorry

Har inte tid för bloggen idag. Haft 2 prov idag o ett till väntar i veckan. Men i morgon kan jag nog blogga en del. Går kort dag, är på lucia sak i kyrkan på morgonen o sen kolla film i skolan sen slutar jag.

Cooper fick ridas barbacka idag! Gick bättre än bäst!! Han va sjukt fin Asså, även om han dampa en gång i traven xD lite hoppa upp i luften i stegra.. Coopis<3

För er som undrar så ska Cooper få ta de lite lugnt nu över jul. Inte flera veckors vila , utan några dagar hel vila, sen rider jag honom men bara gosse ridning och lugnt arbete. Han ska få mängder av morötter!
Glömde jag säga det? Martina och Johanna gav Cooper en julklapp i Greagården, en STOR säck morötter! Hihi då blev han glad :D

Vi höres i morn, sängen ropar på mig!


/emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du din häst emma ? :)

2011-12-13 @ 11:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0