Minijul med mina vänner, kvällen är bättre än bäst!

Sorry för den URKASSA bloggningen, men idag har det vart FULLTUPP!
kan ju börja med att dra gårdagen..
*kom hem vid 15.30
*åt lite, fixa mej
*Alice kom o vi fixade oss lite till, smink oså
*sandra hämtade upp mej och alice och vi åkte till Discot
*fixa allt,ställde iordning ljud,lampor mm.. GRYMMA grejjer btw
*Sen disco 18.30-22.30, SJUUKT KUL asså! snacka om att vi hade lika kul som mellanstadie kidzen!!
kom hem runt 23.10, discha o sleep.. ZZzzZZzzzzZzZzZz trött tjej vare kan jag säga!
idag då, upp vid 10.. snacka om skönt med soov morgon!
sen frukost---> ut i stallet och hjälpa mamma.. lite byta vatten,släppa ut hästar osv
sen har jag, tro det eller ej, STÄDAT heela dagen! HELA huset!
inte klar än, ska damsuga uterummet,fixa lite till på mitt rum.. för om en timme kommer, Inez,Kajsa+ Antonia
och vi ska fira MINIJUL med en litenb tjejkväll, liten gran,julpynt,trerätters middag, julklappar.. klart!
så en super mysig kväll blire,mumsii
vill ni ha bilder+filmer från ikväll? Dans runt min minigran,osv?


xoxo Erika

Kommentarer
Postat av: Matilda

JA !!! :D

2011-12-19 @ 19:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0