Min 'tävlingsresa'......

Såhär började det...

När jag red på ridskolan i Borås , Borås fältrittklubb! (Som jag tävlar för)
En 40 cm Clear round på en D-ponny (!) haha jag nådde inte ens nedanför sadeln XD året var 2006, så jag var 8 år.
Tyvärr har jag ingen bild från den tävlingen på denna datorn, men kan ju säga att det ser rätt kul ut ;)
Mamma fick springa med mig halva banan, då han bockade av mig på fram "hoppningen" xD Men sen galopperade jag halva banan SJÄLV! De ni! XD o va felfri :]

Sedan fick ja vara medryttare på en UNDERBAR B-ponny, Axxas Aniara<3
Hon lärde mig otroligt mycket, Kastade av mig en gång så jag fick hjärnskakning! Busan...
Tävlade lite med henne, mest 50&60 cm! men hoppade faktiskt hela 80 cm hemma! hahaha.
Älskade verkligen denna ponnyn, söt som socker. Detta var under år 2006 & 2007 tror jag..












Fortsättning kommer!





/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0