min dröm, why?

home från skolan, go dag idag!
slappa lektioner med film, nothing,nothing,film,prat om betyg osv osv.. GÖTT
kom hem 4, top model+ flingor, yeah
resten av tiden, just slappat.. vilar upp mej! vaknade 08.15 idag, bussen går.. 08.10, lyckat va??
har tänkt på det föresten, TOP MODEL
Asså, hur starka är inte tjejerna som är med? Eller är modeller över huvudtaget?
Stå där framför domarna vecka ut o vecka in, bli bedömd och höra vad som var DÅLIGT framför allt, sågas, för att sedan bli utslagen och gråta i TV, tufft
få höra hela tiden att man inte duger, du är för kort,för smal,för tjock,för lång,för bred,osv osv
Att folk använder en som redskap, man är som en docka!
hålla tyst och bara göra det som sägs, banta bara för att miss hubbalubba från karlstad ska kunna ha sin minimala klänning på dej, eller klippa av allt hår bara för att mr tilliwillis hatt inte funkar med din frisyr, det är tufft!
Man får känslan av att modelling är sååå lätt, bara stå där och var vacker, få ha fina kläder och aallt är såå glamoröst! eller INTE
det är TUFFA dagar, jobbjobbjobb, TRÄNINGTRÄNING och masssa nyttig dietmat, om du ska vara på topp
MEn ändå, så är det min dröm... knäppt

xoxo Erika


det är lixom ändå det jag brinner för, det jag VILL syssla med i framtiden, trots alla dessa knäppa saker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0