jul imorgon då..

Jul imorgon då..
äntligen, höjdpunkten i mörkret,myset i kylan,ljuset i alla hus..
man tar sej tid till att tänka, tar sej tid att ta hand om varandra,om sej själv..
man ger och tar kärlek, ger och tar gåvor, skrattar,äter gott.. passar på att njuta av livet.
inga måsten, inget "måste rida", "måste åka dit o dit o dit", inget sånt alls! bara tar det lugnt och softar på livet.
Julen för mej går ut på att ha roligt med dom man älskar, sprida kärlek och glädje till alla runtomkring, ge bort gåvor till nära och kära, se glädjen och alla leénden, tänka på dom vi inte har med oss längre, skicka en tanke upp till himlen, ge morötter till sina älsklingar i stallet, mysa med sina underbara katter, det är jul, så mycket jul det kan bli för mej!
Jag ska ta och skriva till alla mina vänner imorgon, skicka en hälsning till alla mina nära<3
jag ska sprida all kärlek och glädje jag är kapabel till, få andra att må bra, det är väl den största julklappen?

mitt liv är perfection.. men det är  EN sak jag saknar... EN sak som gör att jag känner en tomhet inombords, EN sak som gör att jag inte känner mej riktigt hel, EN sak som gör att min jul inte är riktigt så bra som den kunant vara..

och det jag saknar.. är en sådan vacker sak.. eller person... som DU<3
för saken är ju den: "All I want for christmas is.. you <3"

xoxo Erika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0