Internet-thats why!

Känns sjukt dåligt att bloggen legat nere så mycket nu det senaste dagarna! ush
men vårat internet har vart helt knas, tar ca 35 min eller mer att bara komma in på internet, om det äns funkar!
Idag var det i alla fall skolavslutning.. SJUKT SKÖNT MED JULLOV
gick ifrån 08.45-11.30, lite uppträdanden och så på dagen, sen "lekar"(HAHA) och fika i klassrummet med bästa 8a!
sjukt go dag, skrattade så att jag grät, tro mej
va hemma sen o chillade lite, sen städa iordning och så kom goaste gustafsson och Eve+Lotta hit, fikade,och snackade.. MYSIGT!
Fick en grym julklapp av fam.Gustafsson oxå, en DKNY parfym, och good va den doftade- YAMMI!
satt o tänkte en stund, kom inte på nått vettigt att göra, eller haha.. det gjorde jag-städa rum osv.. men det är ju så SJUKT tråkigt, så drog in till KBA och julshoppade de sista med Laban och Sandra.. SJUKT va roligt vi hade, träffade lite snällt folk, lite elakt.. HAHA
kom hem runt 22.00, fixade iordning granen, klädde osv, sen fixade alla julklappar med lappar o så, så nu är allt det klart!
imorgon städar jag rummet, MÅSTE verkligen göra det nu.. kommer klnappt in i rummet längre, oopsi
sen åker jag,Jocke,Thompa och kanske Sandra.... vet inte om det är nån mer, in till JulLISSE, MYSIGT värre!
morgondagen kommer bli grymt bäst, känenr det på mej!
nu sleep tight, så hörs vi imorgon!

xoxo Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0