Grevagården X-mas show..yeey

Snabba resultat hittills:
Elin och Jarad-LB 0/0 fel 4:a..sjukt fin runda! Kommer upp på bloggen när kg kommer hem!
LB 0/0 fel, första utanför,sjukt bra runda!
LA 0 fel VINST!! Så grymma!!!

Eve och Harry-LB 0/0 fel 2:a..GRYMMA
LB 0/4 fel, hade vunnit med två SEK men kom 8:à, galet bra!!

Drömmis och jag- LA 0 fel 3:a, grym!
Msv b 0/0 fel 3:à, bästa rundan på LäNGE sjuuukt nöjd!!

Khairo och jag- LA 4 fel, asså galet grym häst, han va snäll när jag tappade, grym! Hade kommit i topp om inte vi fått ett ner...

Carro och jag- 1.20 0/4 fel 2:a, hade vunnit med 5 SEK om vi inte rivit:/
1.20 4 fel, SISTA hindret,,... Annars tvåa -.-" fick rida om en gång också, pga funktionär som paja,.. Men Carro VA GRYM!

Team wenderyd är på G asså!

Xoxo Erika

Xoxo Erika


Kommentarer
Postat av: Milla

Varför rider Eve Harry???? svara gärnai ett inlägg!

2011-12-09 @ 19:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0