En dröm

okey, inatt drömde jag den SJUKASTE drömmen på längre, va riktigt rädd!

jag var en VAMPYR ,uuuh
har drömt denna drömmen innan, kommer ihåg det!
hur som helst, så var jag vampyr, och mina kompisar också.. och vi var lixom med i en film/dataspel/tvspel, asså det var hel skumt!
Emma var med i Drömmen också, som en vanlig människa, och vi satt i en grop och snackade om Cooper, tillsammans med hennes mamma, sen sprang jag iväg till vårat läger, som va en flotte  i en liten damm typ, va som ett vanligt läger typ, som filmades.. så då va vi typ med i en tvserie.. men det sjukaste äckligaste av allt, va jud et att vi var vampyrer, så såklart dödade vi massa.. eller mina vänner gjorde, jag kunde inte.
sen va vi med i något krig, med vikingar(??) asså ni ser ju, det va helt KAOS, fattade ingenting! sjukaste på läänge!

Drömmer ni också sånna här sjuka knäppa drömmar som man inte fattar ett skit av??

xoxo Erika

Kommentarer
Postat av: oliviachronwall

hej :) fin blogg!

tycks om min ? :)

2011-12-23 @ 19:51:01
URL: http://ooliviaachronwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0