Dagens lilla resultat :)

Hoppade en förklass LB oxå, jag ångrade mig haha.

Förklassen:

Fick inte till det på framhoppningen, För FÖRSTA gången i HELA mitt liv. Har aldrig känts sämre, asså det var ju en fruktansvärd känsla! Men jag o Cooper har ju inte tävlat sedan Änglahoppet , så han tyckte ju detta va skit kul, speciellt när det inte var så högt heller :)

Väl inne på banan travade jag runt lite, medans dom höjde.
1:an, 2 & 3 gick bra, sedan gick det bara fortare & fortare....haha!
Han lyssnade ibland, o ibland inte. Vi var hursomhelst felfria. Och fick en liten CR rosett hihi.


KM klassen:

Kändes mkt bättre här på framhoppningen!
Detta var en A:1a, så om jag var felfri grunden, så gick man ut och väntade på omhoppningen.
Coopiiis va daaaamp pigg men lyssande ganska bra. Vi va iaf felfria :D
Även om jag red som värsta klumpen av grööt...

Omhoppningen:

Jag satsade, FÖR mke...haha så typiskt mig!
Petade ner 2 st, men det gick J*VLAR fort asså....Hörde hela läktaren : AAAAH!
Lite kul endå ;)
Så Jag o cooper rejjsade runt 95 cm, haha de va rätt kul endå!
Blev iaf första utanför plac. Men jag kände när jag red hur fillibabban kul Coopis tyckte det var!

Så jag klappade om honom, o gav han en puss.
Ska kolla vilken tid jag hade, tror jag hade vunnit annars. Vill inte säga nåt om det inte stämmer.





Så nu har vi hoppat o skenat av oss lite innan grevagården nästa helg, SJUKT taggad!!!











/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0