bad nd good news..

en bra, en dålig nyhet...
börjar såklart med den bra:
Internet funkar för tillfället, snabbare än någonsin- HALLELUJA

dåliga:
Jag har ont i halsen.. HAHA

maybe inte så dåligt för er, men sjukt jobbigt för mej... intressant,Iknow
Vaknade vid halv tio... frukost check efter det, sen ta det lugnt,chattade lite med en kille, och sen fixade jag mej lite, behöver ju inte se ut som ett nyvaket troll, eller?
Ska sticka ut i stallet en stund tror jag, mocka?eller någonting, inte säker men aja, får la se det när jag kommer ut.


Ska städa mitt rum sen också, roligt värre... *HOST*
MEN, som sagt, man kommer knappt igenom dörren, så det måste göras tyvärr..
klockan tre-fyra åker jag till Lisse med Nåra vänner, myser runt där en stund, åker väl lite saker,äter julmysmat (a)
känner på mej att det blir en SJUKT nice kväll asså, riktigt nice!
Är der någon go bloggläsare som är där today också?

xoxo Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0