bad day.. no.. STRESS day

ett inlägg idag.. asså sorry!
men idag, och de senaste 2 veckorna,6 månaderna.. har mitt liv lixom bara rullat på.
känns inte som att jag har nån riktigt koll på läger, vill helst bara säga hallå hallå HALLÅ stanna tiden! PAAAUUUUSE
men tyvärr går ju inte det, suck*
Nu, idag, har jag vvarit i skolan, åkt till kungsbacka och köpt julklapp till Eve som hon fick idag, tror och hopaps att hon gillade den! köpte även en julklapp till emma och en tröja till mej, känns som att jag träffade mitt i prick med båda julklapparna faktiskt, haha.. får la se vad emma säger imån xd
det mesta är packat, lite kvar i stallet, lite kvar på kläder och VARMA saker som behövs i MASSOR
käkat grymme middag med familjen och firat pappas födelsedag, fyller år på torsdag egentligen men eftersom vi är på greva då så firade vi honom idag..
av mej fick han då, en GRYM present såklart.. haha, en ZUMBA dvd, ni vet.. en såndär ny dansträningsmetod som alla använder nu, bra eller hur? xd
och nu, sitter jag här och försöker tänka.. försöker komma ihåg allt som ska med och göras,.. GAAH jag ÄR utbränd xd allt bara svishar förbi i 1000 km/h, hinner inet tänka efter eller någonting.. stress
kommer iphone bloggning ifrån helgen, every day, many many times!

är ni i Grevagården på CHRISTMAS SHOW?

xoxo Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0