te o alvedon, yammi

mitt ***** internet har hållt på hela dagen, gaaaaaaaaah@
men nu, är det fixat för typ 9876,52 gången så jag hinner nog göra klart detta inlägget innan det slutar funka igen... suck

dagen har varit ganska lugn.. håller på att bli sjuk dessutom, som jag skrev förut..bra taajming, eller kanske inte?
hur som helst, red jag Carro min E-ponny förut, fin i traven, lite jobbig i galoppen.. då hon gärna vill bli lång o inte samla sej, men ja fortsatte kämpa o hon gick super i slutet, min grymme häst!
o så red jag henne me sporrar för första gången någonsin, woooow respekt.. hahah ne men det funkade faktiskt(oväntat nog) riktigt bra!

nu sitter ja här, o klurar på vad jag ska ha på mej när skolan startar på torsdag.. ja jag vet, man behöver inte planera d nu, men va fasen.. jag tycker det är roligt så då är det väl okey?

lutar mot det här:

fast klackarna byts ut mot boots... hiss/diss?
btw, här ser ni mitt senaste inköp i klädväg.. ett par skinnbyxar á la Bubbleroom.se xd

hörs imån, nu blire te o alvedon!

//erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0