stallet fixx

Nu är Harry klar, lite stel,pigg,glad o ja.. fin!
har mockat lite oxå, har två boxar kvar o lite stallstädning... oså ska jag rida Carro ikväll..
Eve red jacky lite förut, gick bra.. o dom har ju börjat trava me nu, finisar...
nu ska jag sticka ner till affären o handla some food.. har inte mycket här hemma asså, o ja är hungrig..
som vanligt, (a)
Elin red jerry föresten oxå! Hoppade lite inför GFRK på fredag då dom ska hoppa LB LA.. o det gick super,.. hoppträningen asså. Dom hoppade en linje med räcke 85 o oxer 1 m, o en annan oxer på 1 m, vattenmatta på 95 o en liten "omhoppning" på 80-90 :D så fina är dom! hur bra som helst! tror nog att det lutar mot en debut i msv B snart asså, himla kul!

skriver mer sen, när ja jobbat lite till... wiihoo

btw, glöm det jag skrev i morse, jag HÅLLER PÅ att bli sjuk.... snyft*

//Erika

Cristalls Jarad<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0