stallet-done

klar me allt i stallet nu... så nu blire middag, 22.34 yepp
sen drar ja ut o hoppar me eve xD lite natthoppningen e alltid bra ;)

hästarna gick bra..
Jarad red jag i skritt o trav, ställde o böjde o jobbade för att få honom mjuk, eve skritta jacky
sen gick jag från B-ponny på 130 cm till storhäst på 174 cm, funka d me
red Conny i skritt o trav, galopperade lite.. han är ju som en 3 åring att rida.. rätt roligt att känna att det är jag som gör jobbet från grunden..
Eve red Carro lite, tog ett skutt på 50.. haha xd

ska nog klämma in en dusch oxå, så godnatt på er
hörs imån
//Erika

älskar bilden, Jennie, söta jennie med super styrkan att lyfta 3 personer xd

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha, klart jag har superkraft! Det vet väl alla? :) plus älskar bloggen :D <3

2011-08-02 @ 20:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0