onepiece, yeeah

hände precis en pinsam sak,.. värre än pinsam!

som jag visste så skulle Anders, våran hovis komma idag o sko kakan,bruno o carro... han skulle komma kl.13.00, vilket jag oxå visste... o när han ringer på dörren, o jag är ensam inne o måste öppna dörren..hur ser jag ut tror ni?
såååklart jag inte har borstat håret än,såklart att jag duschade igår så att mitt hår går åt alla håll, såklart att jag har min onepiece by evelina zetterström på mej, sååklart att jag låter som en kråka pågrund av mitt halsont..
piinsamt värre!
o inte nog med det!
precis när jag snackat me han o stängt dörren så tänker jag, nu går jag o byter om o fixar mej, såhär kan jag inte se ut! o sen, typ 45 min efter så ska jag gå ut i stallet o fodra o sånt.. tror ni att jag har bytt om o borstat håret? neeeeeeeäääh såklart inte! utan jag gör samma grejj igen, går ut som en stor jättebebis! ojoj

från o med nu, så hör den här klädsen bara hemma innomhus!

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0