morgon igen

morning!
regnet faller, himlen är grå,ute är det kallt,,... o här sitter jag med en stor pälsfilt..
myys, på hög nivå!

Dagens schema:

*Fruuuukost
*rida storhäst
*åka tll Kungsbacka
*klippa klart drömmis
*rida Kakan
*rida Harry
*rida Drömmis
*städa stallet/inne

dagen är fullproppad, så snacka om att man får plarea sin tid xd'
men, no segande bara så blir d bra, mmh.. jo det blir det

idag är det söndag.. SÖNDAG
på onsdag åker vi till utomhus SM 2011, gaaoosh
bara 4 dagar kvar, tills årets största händelse, snacka om att jag är taggad eller? lätt att jag är!
Alla vänner, spänningen, årets roligaste/största ryttarfest, hästarna, luften, allting är bara helt grymt!
o Drömmis är nyklippt,pigg,glad,taggad,gaalet fräsh,ja menar.. senaste tävlingen i Ale,,. Msv A, helt klockren!
så det känns toppen inför årets tävling, faktiskt
tar med mej Harry o Kakan oxå, hoppar en cup som går gämte SM:et, i LA-Msv B eller nått sånt.. har inte riktigt koll xd

är borta ons-sön... men jag kommer nog kunna blogga lite på plats, m datan vill funka..

hoppas ni håller tummarna för mej wish me luck!

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0