mina överfina <3

kom in från stallet nu, red sista hästen 10.. ja som sagt.., jag kan lätt bli lite seg xd
Carro gick bra, fin o mjuk hela passet= duktig tjej!
Harry va lite stel, men jag galoppjobbade honom en stund o jobbade med att få honom mjuk, så i slutet gick han bra!
Khairo, ja va ska man säga? Sagoponny? Går alltid lika fint(nästan iaf) mjuk o bra i båda sidorna, lagom pigg o framåt,lyhörd o på tygeln.. underbart!
så alla hästarna har skött sej bra idag, mina överfina godingar<3
Eve skrittade Jacky idag, härligt att han är igång nu! ska bli så roligt när dom kmr ut på tävlingsbanorna tillsammans! så grymt fina är dom, måste ta lite bilder o filma o så...!

nu ska jag ta o sätta mej med en kopp te, såklart, framför tvn o bara ta d lugnt, mys
men innan d, kommer min lilla shopping upp här, on the blogg.. såklart!

o glöm inte komentera de här inlägget me..

klickade mej in på denna coola bloggen, helt nystartad.. så inte helt igång me design o så men aja en cool kille iaf! tryck HÄR för att komma till hans blogg!
 nice när d komemr nya killar till bloggvärlden, lätt!

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0