internet @@@

Skrev värsta långa inlägget precis.. o när ja skulle trycka på spara o publicera så pajja internet o allt försvann.... *@\$£@#¤£*@

aja, nu är jag back on track igen...
så här får ni inlägget igen:

Uppe-yepp
trött-om jag är
ska-rida fyra hästar
vill-chilla på soffan
tänker-chilla på soffan

nepp, det här funkar inte... inte samma känsla andra gången man skriver det lixom.. så nopp de får va
______________________________________________________________________________________

Go'morron på er nu i alla fall! vaknade för en stund sen, o har käkat frukost bestående av 3 mackor, muuma
är sjukt trött, även om jag sover läääänge... känner att jag måste ställa om mej nu o lägga mej tidigare.. eller inte jätte tidigt men iaf innan 00.00... så att jag orkar upp 06.15 på torsdag.. skola vettni
o ja, jag är faktiskt taggad... är jag sjuk? nopp inte det minsta! liite ont i halsen men det påverkar nog inte det xd

tänkte att jag skulle skriva ett långt inlägg nu, om dendärponnynsomjagsnackadeomhäromdagen, om våran resa
så håll utkik nu, eller sen? eller ah.. titta in igen...

så hörs vi snart!

//erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0